• Бұл бос жұмыс орны мұрағатта. Демек, оның әрекеті қолданушы тарапынан тоқтатылған немесе өзекті емес.
  • Бос жұмыс орны ID PRd784fcf1a5302c
Сақтау

  • Бос жұмыс орны 28.02.2019 жарияланды

Call-орталық маманы

100 000 теңгеден бастап
Главный специалист Отдела методологии и отчетности Contact Centre

Бос жұмыс орын туралы ақпараттар
  • Жұмыспен қамту түрі тұрақты
  • Жұмыс тәртібі толық жұмыс күні
  • Еңбек жағдайы қалыпты
  • Тағылымдамадан өту Болжанбайды
  • Жұмыс тәжірибесі 2 жыл
  • Білімі жоғары

Жұмыс орындары
1

Міндеттері

1) участвовать в разработке и внедрении дополнительных сервисных услуг для клиентов Банка касающихся деятельности Contact centre;
2) участвовать в разработке и внедрении новых методов телефонных продаж;
3) разрабатывать скрипты разговоров с клиентами Банка;
4) осуществлять разработку внутренних нормативных документов, касающихся   деятельности Contact centre; 
5) ежедневно осуществлять консолидацию и анализ отчетов по телефонным продажам продуктов и услуг Банка;
6) ежедневно составлять статистическую отчетность по предоставленным звонкам в Contact centre;
7) ежедневно осуществлять мониторинг обработанных и пропущенных звонков в Contact centre;
8) осуществлять подготовку документов Contact centre для передачи в архив Банка согласно утвержденному графику сдачи дел в архив.
 


Жеке қасиеті
  • тапқырлық;
  • жалпы техникалық дағдылар;
  • жады;
  • шоғырландыру қабілеті;
  • техникалық түсінік;
  • сынау қабілеті;
  • санау қабілеті;

Аймақ
Алматы қ., Бостандық ауданы

Skills Enbek-те жаңа дағдыларды оқып үйреніңіз

Сіздің сертификатыңыз түйіндемеде автоматты түрде пайда болады

Қаржы және сақтандыру қызметі

Қызметкерлер саны: 1000


Мансап орталығына хабарласыңыз
Қиындықтар туындады ма?

Бізге техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз, сондықтан біз сіздің мәселеңізді шеше аламыз.

Сәйкес түйіндемелер
Регион соискателя