• Данная вакансия находится в архиве. Это означает, что ее действие было приостановлено пользователем, либо она уже не актуальна.
  • ID вакансии PRcd545bbc836ebb
Сохранить

  • Вакансия опубликована 07.02.2020

Помощник юриста

от 200 000 до 330 000 тенге
Paralegal

Информация о вакансии
  • Тип занятости постоянная
  • График работы полный рабочий день
  • Условия труда нормальные
  • Стажировка Не предполагается
  • Опыт работы 3 года
  • Образование послесреднее

Рабочих мест
1

Обязанности

Requirements:

 University degree or law college degree, preferably secretarial work experience, including handling and processing
financial documents
Required Competences:
 aptitude to work within a multicultural and multi-stakeholder environment
 good analytical skills
 good communication skills both orally and in writing
 good spoken and written English
 good planning and organization(accuracy and attention to details) skills
 backbone and diplomacy in handling sensitive matters.

Responsibilities:

 Member of the Legal Directorate to provide support in a pro-active, timely, cost-effective and professional manner;
 Manage the portfolio of the Legal Directorate’s contracts and engagement letters with outside counsel and other third
party service providers, taking care of all SAP entries and approvals and contract board submissions, invoicing and
payments;
 Support the Legal Director in the preparation of the Legal Directorate’s budget and take care of all related reporting
requirements;
 Support the Legal Director in meeting the Legal Directorate’s reporting requirements;
 At the request Legal Director or a Managing Counsel seek information, conduct legal research in law databases,
archives and other sources of legal information on a subject area, including on legal developments;
 Work with notaries with oversight by a member of Legal Directorate;
 Execute core administrative tasks for Legal Director; among other functions, this includes: arrangement of
transportation, scanning, copying, printing and binding of documents, preparation and proofreading of legal
documents (templates, (confidentiality agreements), claims, complaints, etc.), dispatch/receipt/distribution of
documents upon request of Legal Director or a Managing Counsel internally and to/from the third parties with
oversight by a member of Legal Directorate;
 Liaise with involved Directorates to sort out any relevant administrative problem to ensure continuous and smooth
operation of the Legal Directorate;
 Organize internal/external meetings upon request of the Legal Director or a Managing Counsel (including but not
limited to reservation of meeting rooms, organization of communication equipment (tele/video),visitors’ access, taking
of meeting minutes, drafting and getting approvals of agendas, handing out the meeting materials, booking
accommodation, catering and social events, etc.;
 Assist with the arrangement of all aspects of business trips (in SAP), training of RoK Legislation Department
members; timesheets (TSs), submission of TSs to HR by instruction of the Legal Director or a Managing Counsel in
case of absence of a member of the RoK Legislation Department;
 Manage the Legal Director’s archive (holding the archives keys) and filing: maintain and keep paper and digital
documents, notarized (when it is required and requested) copies of all documentation, acquired and produced bythe
Legal Director, safe keep documents in the safe box, e-room and other relevant available storages;
 Create all request forms of the RoK Legislation Department (ensuring execution of delegation of authority form in
case of the Legal Director or a Managing Counsel absence, ICT, HR forms e.g. leave application forms, new joiner,
departure, software, expense claim reports, Legal Director holiday/absence log update, contacts log update, etc.;
 Take care of MD correspondence as and when required by the Legal Director or a Managing Counsel;
 Carry out other tasks within assigned area of responsibility and professional qualification and support or substitute
other administrative staff of LD as instructed by the Legal Director or a Managing Counsel.

Conditions:

Atyrau, 5/2.

Резюме высылать на почту: maxim.s@kpop.kz 


Личные качества
  • базовые знания интернета;
  • использование электронной почты;

Знание языков
  • Казахский / продвинутый уровень
  • Русский / высокий уровень
  • Английский / высокий уровень
Регион
Атырауская область, г. Атырау

Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме

Деятельность агентств по трудоустройству

ТОО «Kaz Project Operating» - казахстанская компания, предоставляющая высококвалифицированных специалистов в области инжиниринга и строительства для различных нефтегазовых проектов в Казахстане и других странах.

Мы завоевали доверие взыскательных нефтегазовых компаний Казахстана, а также их основных подрядчиков благодаря нашей специализации в области предоставления квалифицированных человеческих ресурсов для осуществления проектно-конструкторских работ, строительного контроля, контроля качества и инспекций, ввода объектов в эксплуатацию, а также для эксплуатации и обслуживания объектов.

Наши основные проекты находятся в Казахстане, но мы расширяем свою деятельность на международном рынке, в частности в России и Азии.

Количество работников: 600


  • Акмолинская область / Зерендинский район , Победы көшесі 62 501а
  • Паливала Ирфан Мохаммед Фарукх
  • kamila.k@kpop.kz
  • aigerim.k@kpop.kz
Обратитесь в карьерный центр
Возникли трудности?

Обратитесь к нам в службу техподдержки, так мы сможем решить вашу проблему.

Подходящие резюме
Регион соискателя