Департаментке келіп түскен хат-хабарларды тіркеу, кіріс және шығыс құжаттардың есебін жүргізу, нұсқамаға сәйкес ресімделуін қадағалап, уақытылы жіберу, Орындалған құжаттарды адресаттар бойынша жолдайды, Департаментке келіп түскен хат-хабарларды құрылымдық бөлімшелерге басшылықтың тапсырмасы бойынша таратады.
Сонымен қатар, өзінің міндеттерімен қоса Департамент басшысының орынбасарының атына келген электронды құжат айналымы бойынша келіп түскен хаттарын орындаушыларға уақытылы жолдануын қамтамасыз етеді, сондай-ақ Департамент басшысы мен орынбасарының жеке қабылдауында болған азаматтардың «жеке қабылдау карточкаларын» электронды құжат айналымына тіркеу, бақылауға қойылған тапсырмалардың уақытылы орындалуын қадағалау.
- менеджерлер файлы;
- Қазақ / жоғары деңгей
- Орыс / орташа деңгей