· Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ерекшеліктерін, өмір сүру жағдайын зерделеу, мүдделілігі мен қажеттілігін, даудамайлық жағдайларды, тәртібіндегі ауытқуларды анықтау, уақытында әлеуметтік көмек және қолдау көрсету.
· Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, міндеттерін анықтау, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу тәсілдерін, балалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іске асыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдау. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, әдістерін, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу жолдарын анықтау. Тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарымен тұрғылықты мекен-жайы бойынша білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім алуы, тәрбиеленуі, дамуы және әлеуметтік қорғалуы бойынша іс-шаралар кешенін жүзеге асыру. Жетім балалармен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедек балаларды мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша патронат бойынша тұрғын үймен, жәрдем ақымен, зейнетақы мен қаматамасыз ету жұмыстарын үйлестіру. Мұғалімдермен, ата-аналармен басқа заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасау.
· Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізу.
- базовые знания интернета;
- использование электронной почты;
- понимание рабочих сред;
- рассуждение;
- сбор информации;
- соблюдение законов, правил и руководств;
- выявление проблем;