- Наличие детского сада
2.1. Тәрбиелеңушілердің (білім алушылардың) отбасылық жай-күйін зерделейді және баспана-лық-тұрмыстық жағдайын, жеке қабілеттілігін, балалардың қызығушылығы мен баланың жеке тұлға болып қалыптасуын психологтардың нұсқаулары бойынша (топтық және жекелей) дамыту-тузету жұмыстарын жоспарлайды және ұйымдастырады.
2.2. Әлеуметгік-психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімделу жағдайларын жасау үшін күнделікті жұмыстар жасайды.
2.3. Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) күн тәртібінің, үй тапсырмаларының орында-луын, қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуын ұйымдастырады.
2.4. Қосымша білім алуда және демалысты үйымдастыруда, оқытуда көмек көрсетеді, олар-ды қызығушылықтары бойынша біріктіретін көркем және ғылыми-техникалық шығармашылық-қа, спорт секцияларына, үйірмелерге тартады.
2.5. Сабақтан тыс уақытта білім алушылармен (тәрбиеленушілермен) тәрбие жұмыстарын жүргізеді.
2.6. Тәрбиеленушілердің (білім алушылардың) жас ерекшелігін ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена ережелерін сақтау жөнінде жұмысты ұйымдастырады.
- базовые знания интернета;
- использование электронной почты;
- находчивость;
- понимание рабочих сред;
- рассуждение;
- соблюдение законов, правил и руководств;
- использование профессиональных методов;
- доброта;
- лояльность;
- надежность;
- ответственность;
- психологическая устойчивость;
- пунктуальность;
- вежливость;
- способность хранить секреты;
- умение работать в коллективе;
- выносливость (моральная);
- гигиена;