Өнім (тауар) өндіру және неғұрлым үлкен сұранысты және өткізу нарығын табатын қызметтерді көрсету жөніндегі шараларды әзірлеуді жүзеге асырады. Өндірісті және қызмет көрсету саласын тепе-тең дамытуға жәрдем береді, тауар ассортиментінің, өндірістік-шаруашылық және кәсіпкерлік қызметтің даму бағыттарын таңдау және өзгерту жөнінде ұсыныстар дайындайды. Маркетингтік саясатты әзірлеуге, бағалар белгілеуге қатысады, тауардың қалыпты сатылуы және көрсетілетін қызметті кеңейту, сатып алушылардың (клиенттердің) тауарға және қызметке деген сұранысын қанағаттандыру үшін жағдайлар жасайды. Ұқсас тауарлар мен қызметтердің нарығын және оның даму үрдістерін зерделейді (сұраныс пен тұтынуды, олардың мотивациялары мен ауытқуларын, бәсекелестердің қызметін талдау). Сату көлемін болжайды және тауарлар мен қызметтерге тұтынушылық сұранысты қалыптастырады, неғұрлым тиімді өткізу нарығын, сондай-ақ тауарлардың (оны өндіру тәсілі, қызмет мерзімі, пайдалану ережелері, орауды) немесе көрсетілетін қызметтің сапалық сипаттарына қойылатын талаптарды анықтайды. Тауар өткізуге әсер ететін және көрсетілетін қызметті табысты жүзеге асыру үшін маңызы бар факторларды, сұраныстардың типтерін (тұрақты, ажиотаждық, қысқа мерзімді және басқа), оның көтерілуі және төмендеу себептерін, тұрғындардың сатып алушылық қабілетінің дифференцациялауды зерттейді. Нарықтарға жүргізілетін зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз етуді жетілдіреді. Сұранысты қалыптастыру және өткізуді ынталандыру жөніндегі бағдарламаларды, қолда бар ресурстарға сәйкес нарықты таңдау жөнінде ұсыныстар әзірлейді. Тауарлар мен қызметтердің сапасын арттыру және тұтынушылық қасиетін жақсарту жөнінде ұсыныстар дайындайды және ұсынымдар әзірлейді. Халықтың түрлі топтарының әлеуметтік-демографиялық ерекшеліктерін, олардың кірістерінің жай-күйін және динамикасын, дәстүрлері мен талғамдарын, бұл үшін шикізаттар, материалдарды, энергияны, кадрларды қоса алғанда ресурстардың барлық түрінің шығындарын ескере отырып жаңа өнімді және өткізу нарықтарын игеру перспективаларын айқындайды. Мемлекеттің салық, баға және кеден саясатындағы өзгерістерді, айналым көлемін, сатудан пайданы, бәсекелестікті, сату жылдамдығын, өткізуге әсер ететін факторларды ескере отырып, бәсекелестік ортаны талдайды. Өткізуге бақылау жүргізеді, жоспарланған деректерді өткізу (қызмет көрсету) көлемі, түсімі, уақыты және оларды тарату аумағы бойынша алынған нәтижелермен сәйкестендіруді жүргізеді, нарықтың конъюктурасының ауытқуын және өзгеруін анықтайды. Кәсіпкерлік қызмет тиімділігінің, пайдалар мен кірістердің өсуін, тауарлар мен қызметтің бәсеке қабілеттілігін арттыруды қамтамасыз етеді. Нарықтық экономиканың талаптарын ескере отырып, басқарушы кадрларды даярлауға, қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға қатысады.
- анализ рынка;
- индивидуальные собеседования;
- интервью с компаниями;
- медиапланирование;
- телефонное интервью;
- тестирование продуктов и концепций;
- дизайн выставочного пространства;
- изготовление рекламных щитов;
- производство неоновых вывесок;
- маркетинг продаж;
- международный маркетинг;
- прямой маркетинг;
- системы удержания клиентов;
- телемаркетинг (входящий);
- телемаркетинг (исходящий);
- управление по связям с инвесторами;
- управление продуктом;
- управление сообществами (интернет);
- оптимизация поисковых систем;
- маркетинг электронной коммерции;
- продвижение сайтов;
- маркетинговые концепции;
- маркетинговые стратегии;
- маркетинговые услуги;
- организация кампаний по продажам;
- планирование кампаний по продажам;
- проведение мероприятий;
- взаимодействием со СМИ;
- взаимоотношения с лидерами общественного мнения;
- вербовка участников;
- прямая рассылка рекламы;
- рассылка рекламных роликов;
- реклама на радио;
- реклама потребительских товаров;
- реклама продаж;
- реклама, размещенная на транспортных средствах;
- рекламная выставка;
- рекламная коммуникация;
- дизайн рекламных носителей;
- рекламная концепция;
- рекламная служба;
- рекламные брошюры;
- рекламные каталоги;
- рекламные плакаты;
- телевизионная реклама;
- трафик (внутренние контакты);
- искусство управления;
- контракты;
- он-лайн реклама;
- печатная реклама;
- ярмарки, выставки, съезды и конференции;
- Microsoft SQL Server;
- MySQL;
- PostgreSQL;
- аналитическое мышление;
- память;
- понимание рабочих сред;
- сбор информации;
- системный подход;
- соблюдение законов, правил и руководств;
- способности к обучению;
- желание учиться;
- способность изучать новые языки;
- умение считать;
- умение читать и писать;
- письмо;
- изобретательность;
- использование профессиональных методов;
- наблюдение;
- выявление проблем;
- надежность;
- независимость;
- оригинальность;
- бескорыстие;
- ответственность;
- отстуствие боязни высоты;
- отсутствие клаустрофобии;
- полезность;
- понимание безопасности;
- психологическая устойчивость;
- пунктуальность;
- готовность к командировкам;
- готовность к сверхурочной работе;
- предпочтение командной работы;
- предпочтение работы на открытой местности;
- предпочтение работы с людьми;
- предпочтение самостоятельной работы;
- сообразительность;
- способность к сотрудничеству;
- способность нести ответственность;
- способность хранить секреты;
- внимание;
- умение работать в коллективе;
- хорошая переносимость изменений и неопределенности;
- чувство направления;
- интерес к текущим делам;
- выносливость (моральная);
- гигиена;
- готовность к работе в ночное время и в выходные дни;
- ясное и четкое произношение;
- принятие риска;
- решительность;
- способность к самоорганизации;
- стратегическое планирование;
- методы управления;
- оперативное планирование;