• Данная вакансия находится в архиве. Это означает, что ее действие было приостановлено пользователем, либо она уже не актуальна.
  • ID вакансии PR3fea74e9371f20
Сохранить

  • Вакансия опубликована 15.11.2019

Ассистент службы безопасности

от 100 000 до 200 000 тенге
Access Control Officer

Информация о вакансии
  • Тип занятости постоянная
  • График работы вахтовый метод
  • Условия труда нормальные
  • Стажировка Не предполагается
  • Опыт работы 3 года
  • Образование высшее

Рабочих мест
1

Обязанности

Role and Function

·         You  are  the  access/egress  subject  specialist  in  the  SD  and  need  to  maintain  top  level  knowledge, understanding and application of all procedures, guidelines, work instructions and risk mitigation requirements.

·         To operate according to an approved workflow, clearly indicating access approval responsibilities, levels and risk mitigation rules.

·         To contribute to efficient and secure control of access/egress of people and vehicles at all risk areas

·         To ensure accurate and clean data is captured and reported

·         To detect and report violations

·         To ensure effective administration of access control function

·         To contribute to situational awareness

Job Responsibilities:

·         To implement/maintain the access control function in accordance with SD Access Control procedures and a signed Work Instruction.

·         To ensure an efficient (of high quality) badging service.

·         Control the badging function with clear and accurate input through dynamic interface with Departments such as HR, Transport, HSSE and Asset /Risk Owners, regarding new appointments (where applicable), the application for a badge (permanent and temporary), categorization and initial survey, photo ID, access area and levels approval, provision of badge and stationery, testing, and briefing.

·         Badge registration, declarations and administration – digital and hardcopies (filing, registers, records and reports).

·         Activation and deactivation of badges according to procedures.

·         To obtain written approval for all exceptions to the rule

·         ID and badge information capturing and archiving.

·         Data analysis, interpretation and weekly reporting.

·         Support the Supervisor in constantly reviewing and developing the badging procedures and work instructions.

·         Support Reception access control function with skills and knowledge when required.

·         Responsible for the Phonebook Registration (photos) returns and data to ICT.

·         Responsible for satisfactory performance according to operational objectives and KPIs

·         Responsible to plan, request, coordinate, receive, record, control and safeguard badging equipment, material, supplies and stationery.

·         Responsible to maintain a professional and friendly image and maintain a high level of conduct and professionalism with customers.

·         Job holder is obliged to report on any incident to the direct supervisor, line manager or as per the established SOP (standard operating procedures).

Qualification & Experience Requirements:

·         Preferred an official administration qualification – degree or diploma level.

·         Alternatively, another qualification or tailored organizational programs/courses.

·         Preferred filing and/or document management system qualifications or suitable experience.

Must have experience of at least one-two years with either badging process and/or business administration, business processes and systems, communication and basic resourcing.

Atyrau Eskene West 14/14

CV Send dmitriy.s@kpop.kz


Профессиональные навыки
Личные качества
  • способность изучать новые программные приложения;
  • файл менеджеры;
  • использование электронной почты;

Знание языков
  • Английский / продвинутый уровень
Регион
Атырауская область, г. Атырау

Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме

Деятельность агентств по трудоустройству

ТОО «Kaz Project Operating» - казахстанская компания, предоставляющая высококвалифицированных специалистов в области инжиниринга и строительства для различных нефтегазовых проектов в Казахстане и других странах.

Мы завоевали доверие взыскательных нефтегазовых компаний Казахстана, а также их основных подрядчиков благодаря нашей специализации в области предоставления квалифицированных человеческих ресурсов для осуществления проектно-конструкторских работ, строительного контроля, контроля качества и инспекций, ввода объектов в эксплуатацию, а также для эксплуатации и обслуживания объектов.

Наши основные проекты находятся в Казахстане, но мы расширяем свою деятельность на международном рынке, в частности в России и Азии.

Количество работников: 600


  • Акмолинская область / Зерендинский район , Победы көшесі 62 501а
  • Паливала Ирфан Мохаммед Фарукх
  • kamila.k@kpop.kz
  • aigerim.k@kpop.kz
Обратитесь в карьерный центр
Возникли трудности?

Обратитесь к нам в службу техподдержки, так мы сможем решить вашу проблему.

Подходящие резюме
Регион соискателя