• Данная вакансия находится в архиве. Это означает, что ее действие было приостановлено пользователем, либо она уже не актуальна.
  • ID вакансии PR4cda0ccd4e421c
Сохранить

  • Вакансия опубликована 27.03.2020

Агент по контролю доступа

от 150 000 до 190 000 тенге
Access Control Officer

Информация о вакансии
  • Тип занятости постоянная
  • График работы вахтовый метод
  • Условия труда нормальные
  • Стажировка Не предполагается
  • Опыт работы 1 год
  • Образование высшее

Рабочих мест
1

Обязанности

Requirements:

 Preferred an official administration qualification – degree or diploma level.
 Alternatively, another qualification or tailored organizational programs/courses.
 Preferred filing and/or document management system qualifications or suitable experience.
 Must have experience of at least one-two years with either badging process and/or business administration, business processes and systems, communication and basic resourcing.
Required Competences:
 Interpersonal skills – speech, nonverbal and literacy (able to communicate and write clearly in English).
 Be innovative, effective time management, be self-motivated, work independently and be flexible to adapt to changing situations.
 Problem solving and analysis.
 Preferred knowledge and skill in professional business and report writing.
 Planning and organizing.
 Knowledge and quality orientation.
 Persuasiveness.
 Decisiveness and action orientation.
 Russian/Kazakh native, excellent fluency in English.
 Computer Skills:
 Microsoft Package with emphasis on MS WORD, EXCEL, OUTLOOK, INTERNET/INTRANET.

Responsibilities:

 To implement/maintain the access control function in accordance with SD Access Control procedures and a signed Work Instruction.
 To ensure an efficient (of high quality) badging service.
 Control the badging function with clear and accurate input through dynamic interface with Departments such as HR, Transport, HSSE and Asset /Risk Owners, regarding new appointments (where applicable), the application for a badge (permanent and temporary), categorization and initial survey, photo ID, access area and levels
approval, provision of badge and stationery, testing, and briefing.
 Badge registration, declarations and administration – digital and hardcopies (filing, registers, records and reports).
 Activation and deactivation of badges according to procedures.
 To obtain written approval for all exceptions to the rule.
 ID and badge information capturing and archiving.
 Data analysis, interpretation and weekly reporting.
 Support the Supervisor in constantly reviewing and developing the badging procedures and work instructions.
 Support Reception access control function with skills and knowledge when required.
 Responsible for the Phonebook Registration (photos) returns and data to ICT.
 Responsible for satisfactory performance according to operational objectives and KPIs
 Responsible to plan, request, coordinate, receive, record, control and safeguard badging equipment, material, supplies and stationery.
 Responsible to maintain a professional and friendly image and maintain a high level of conduct and professionalism with customers.
 Job holder is obliged to report on any incident to the direct supervisor, line manager or as per the established SOP (standard operating procedures).

Conditions:

Eskene West, Karabatan,

Rotation: 14/14.

Резюме высылать на почту: mynbayev.s@kpop.kz 


Личные качества
  • базовые знания интернета;
  • знание текстовых процессоров;

Знание языков
  • Казахский / продвинутый уровень
  • Русский / высокий уровень
  • Английский / продвинутый уровень
Регион
Атырауская область, г. Атырау

Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме

Деятельность агентств по трудоустройству

ТОО «Kaz Project Operating» - казахстанская компания, предоставляющая высококвалифицированных специалистов в области инжиниринга и строительства для различных нефтегазовых проектов в Казахстане и других странах.

Мы завоевали доверие взыскательных нефтегазовых компаний Казахстана, а также их основных подрядчиков благодаря нашей специализации в области предоставления квалифицированных человеческих ресурсов для осуществления проектно-конструкторских работ, строительного контроля, контроля качества и инспекций, ввода объектов в эксплуатацию, а также для эксплуатации и обслуживания объектов.

Наши основные проекты находятся в Казахстане, но мы расширяем свою деятельность на международном рынке, в частности в России и Азии.

Количество работников: 600


  • Акмолинская область / Зерендинский район , Победы көшесі 62 501а
  • Паливала Ирфан Мохаммед Фарукх
  • kamila.k@kpop.kz
  • aigerim.k@kpop.kz
Обратитесь в карьерный центр
Возникли трудности?

Обратитесь к нам в службу техподдержки, так мы сможем решить вашу проблему.

Подходящие резюме
Регион соискателя