2. Лауазымдық міндеттері
2.1.Тәрбиеленушілердің өмір қауіпсіздігі мен денсаулығын сақтау нұсқаулығының орындалуын, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы ережелері мен нормалардың сақталуын қамтамасыз етеді.
2.2. Меңгерушінің және жоғары тұрған органдардың нормативтік құқықтық құжаттарын және еңбек шартын мен осы лауазымдық нұсқаулықты орындайды.
2.3. Тәрбиеленушілердің отбасылық жай-күйін зерделейді және баспаналық-тұрмыстық жағдайын, жеке қабілеттілігін, балалардың қызығушылығы мен жеке тұлға болып қалыптасуын (топтық және жекелей) дамыту-түзету жұмыстарын жоспарлайды және ұйымдастырады.
2.4.Әлеуметтік – психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімделу жағдайларын жасау үшін күнделікті жұмыстар жасайды.Балаларды әртүрлі деңгейдегі байқау, сайыстарға сапалы даярлайды.
2.5.Күн тәртібінің орындалысын,қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуын ұйымдастырады.
2.6.Қосымша білім алуда және демалысты ұйымдастыруда, оқытуда көмек көрсетеді,, оларды қызығушылығы бойынша біріктіретін көркем және шығармашылыққа, үйірмелерге тартады. Тәрбие жұмыстарын жүргізеді.
2.7. Балалардың жас ерекшелігін ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена ережелерін сақтау жөнінде жұмысты ұйымдастырады.
2.8. Медбикенің басшылығымен тәрбиеленушілердің денсаулығын жақсарту мен сақтауды қамтамасыз етеді. Олардың психофизикалық жетілуін қалыптастыратын іс-шаралар ұйымдастырады.
2.9. Дәрігер келгенге дейінгі алғашқы дәрігерлік көмекті көрсетеді.Өз кезегі біткеннен соң келесі тәрбиешіге, түнгі көмекші тәрбиешіге балалардың жағдайын жазбаша түрде жазып, тапсырады.Балаларды 2-3 аптада ата-аналарына қолхат жаздыру арқылы сенбі қүні босатады, жексенбіде мұқият қарап қабылдап алады. Егер бала балабақшаға келесі күннен бастап қатыспаған жағдайда дәрігердің анықтамасымен ғана қабылдайды.Бөтен адамдарға, туысқандарына ата-анасының натариуспен бекітілген қолхатынсыз берілмейді. Ата-анасының біреуі ішімдік ішіп келген жағдайда баланы бермейді.
2.10.Ата-аналармен және балалардың басқа да заңды өкілдерімен ынтыматастық қарым-қатынаста болады.Өзінің теориялық, әдістемелік, шығармашылық біліктілігін жетілдіріп отырады. Ақпараттық –технологияларды меңгеріп, шығармашылықпен қолданады.Балабақшадағы және жергілікті қоғамдық- саяси және мәдени шараларға белсене атсалысады.
2.11.Топтарға бөлінген мүліктердің, әдістемелік және көркем әдебиеттердің, құралдардың сақталуын қамтамасыз етеді, мүліктердің, оқу құрал-жабдықтары мен ойыншықтардың есебін жүргізеді.
2.12. Балалардың моншада сапалы жуынуына (өзі баланы жуындырады) басшылық жасайды. Топтағы басқа балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.
2.13.Көмекші тәрбиешінің жұмысын басқарады.
2.14. Кестеге сәйкес медициналық тексерістен өтеді.
- аналитическое мышление;
- находчивость;
- память;
- понимание рабочих сред;
- системный подход;
- соблюдение законов, правил и руководств;
- Русский / высокий уровень