3.1. Хат-хабарларды қабылдау және тіркеу, оларды құрылымдық бөлімшелерге жолдау.
3.2. Басқарма басшылығының бұрыштамасына сәйкес құжаттарды орындауға беру, олардың орындалуын бақылау.
3.3. Тіркелген құжаттар бойынша қажетті анықтамалар беру.
3.4. Орындалған құжаттаманы адресаттар бойынша жөнелту.
3.5. Алынатын және жөнелтілетін хат-хабардың есебін жүргізу, ағымдағы мұрағат құжаттарын жүйелендіру және сақтау.
3.6. Құжаттар бойынша анықтама аппаратын құру бойынша жұмысты жүргізу, олардың ыңғайлы және тез іздестірілуін қамтамасыз ету.
3.7. Басқарма мұрағатына іс жүргізумен аяқталған құжаттамалық материалдарды, компьютерлік мәліметтер банкін даярлау және тапсыру, сақтау үшін мұрағатқа берілетін істердің тізімін әзірлеу.
- базовые знания интернета;
- использование электронной почты;
- способность мотивации;
- решительность;
- способность к самоорганизации;
- оперативное планирование;
- Казахский / высокий уровень
- Русский / высокий уровень