• Данная вакансия находится в архиве. Это означает, что ее действие было приостановлено пользователем, либо она уже не актуальна.
  • ID вакансии PR9f7eea374fa09d
Сохранить

  • Вакансия опубликована 29.10.2019

Специалист по кадрам

от 250 000 до 300 000 тенге
Специалист по кадрам

Информация о вакансии
  • Тип занятости постоянная
  • График работы полный рабочий день
  • Условия труда нормальные
  • Стажировка Не предполагается
  • Опыт работы 3 года
  • Образование высшее

Рабочих мест
1

Обязанности

EDUCATION / EXPERIENCE REQUIREMENTS:

Bachelor degree in legal, finance, human resources sphere;

Job functions:

Human Resources Management

·         Preparation and implementation of the human resources policies;

·         Participate and represent FKP in human resources meetings;

·         Provide monthly overview of payroll modifications for management;

·         To control the compliance of human resources issues with Legislation of RoK.

 

Employment

·         Focal point for queries and problems related to human resources issues;

·         Preparation of employment contracts;

·         Flag the validity of employment contracts to relevant managers;

·         Maintain and update personnel and training files;

·         Arrange permits required for FKP employment;

·         To record working time, to collect employees  timesheets at the end of each month;

·         Control timely employment process, staff promotion and EA terminations;

·         Issue a reference letter stating out previous and current work experience of the employee;

·         To follow rules of keeping and recording information in the labour books;

·         To control adherence to the Internal Labour Rules, to take part in the improving Internal Labour rules.

·         To prepare Orders for signing of Managing Director;

·         To compile an annual leave spreadsheet for personnel each year;

·         Preparation and submission of the monthly/quarter statics report to local authorities.

 

Recruitment and Appraisals

·         Arrange a recruitment procedure;

·         Arrange application interviews, contacts with agencies and applications;

·         Attend application interviews and exit interviews;

·         To develop and maintain Personal Performance Development program in FKP;

·         Notify managers to carry out performance Appraisals and staff development interviews;

·         Arrange trainigns for the staff to train, to upgrade their professional level;

·         Evaluate performance of assigned staff.


Личные качества
  • аналитическое мышление;
  • находчивость;
  • общие технические навыки;
  • память;
  • понимание рабочих сред;
  • рассуждение;
  • сбор информации;
  • выявление проблем;
  • лояльность;
  • независимость;
  • ответственность;
  • психологическая устойчивость;
  • самоуверенность;

Регион
Атырауская область, г. Атырау

Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме

Деятельность по проведению геологической разведки и изысканий (без научных исследований и разработок)

Количество работников: 32


Обратитесь в карьерный центр
Возникли трудности?

Обратитесь к нам в службу техподдержки, так мы сможем решить вашу проблему.

Подходящие резюме
Регион соискателя