• Данная вакансия находится в архиве. Это означает, что ее действие было приостановлено пользователем, либо она уже не актуальна.
  • ID вакансии PRfec70af6bd50b0
Сохранить

  • Вакансия опубликована 02.03.2020

Главный специалист, Категория E-R-4

от 95 209 до 120 883 тенге
Қарғалы аудандық қаржы бөлімінің бас маманы бала күтімі демалыс уақытына

Информация о вакансии
  • Тип занятости постоянная
  • График работы полный рабочий день
  • Условия труда нормальные
  • Стажировка Не предполагается
  • Опыт работы 1 год
  • Образование высшее

Рабочих мест
1

Обязанности

  Бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар жергілікті өзін-өзі басқару органдарына берілетін трансферттер бойынша бекітілген түсу және жұмсалу жоспарын тексеру, жергілікті қоғамдастықтың жиналысының хаттамасын жинақтау.

           Қарғалы ауданы бойынша жергілікті өзін-өзі басқару органдарына берілетін трансферттер бойынша кіріс және шығыс жағының орындалуы бойынша мәліметтер жинау және жинақтау, аудан бюджетіне кіріс бойынша түсімдерінің  күн және ай сайынғы ауылдық округтермен нақты талдау жүргізу, бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар жергілікті өзін-өзі басқару органдарына берілетін трансферттерді аударылған  қаражаттардың  есептері мен құжаттарын  қабылдау және есебін жасау.

           Жергілікті өзін-өзі басқару органдарына берілетін трансферттер бойынша есептер мен ақпараттарды және мәліметтерді дайындау, жасау және жоғары тұрған мекемеге жолдау.

           Қаржылық жоспардың  нақтылануы бойынша есеп жасауды  және «Жергілікті өзін-өзі басқару» жүйесінде  жүргізуді қадағалау, анықтама өткізу, жиынтық жоспарын құрастыру.

           Аудан бойынша мемлекеттік кірістер басқармасымен  жергілікті өзін-өзі басқару бойынша  түсімдерлерінің түрлері түсуінің есебін жүргізу.

           Мемлекеттік мекемелер мен кәсіпорындардың есебін қабылдау, сәйкестігін және тепе-теңдігін тексеру.

           Мемлекеттік мекемелер мен кәсіпорындардың тоқсандық, жылдық бухгалтерлік есептерін салыстыра тексеріп, жинақтарын дайындау.

           Аудандық бюджеттен  қаржыландырлатын мемлекеттік мекемелер мен кәсіпорындардың бережақ, алажақ есептерін, ақылы қызметтен түскен қаражаттардың  пайдалануы, бюджеттік бағдарламаның жүзеге асырылуы туралы, штат және контингент бойынша аудан бюджетінің орындалуы туралы есебін жинау.

            Ауданның коммуналдық меншігіне қатысты және  аудандық бюджеттен қаржыландырылатын  мемлекеттік мекемелер мен кәсіпорындардың  тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алудағы  бекітілген және нақтыланған сатып алу жоспарларын қаржыландыру жоспарларымен және есептерімен салыстыру және веб-порталмен тексеру жұмыстарын жүргізу.

            Бюджеттік Кодексіне сәйкес веб-порталда мемлекеттік жоспарын орналастыруын және ЭЦҚ-ның мерзімін бақылау.

            Мемлекеттік мекемелер мен кәсіпорындардың қазақстандық мазмұны келісім шарттарды дұрыс орналастыруын қадағалап, индикаторларға қол жеткізу жұмыстарын жүргізу. Мемлекеттік сатып алу жоспарлары бойынша электрондық конкурстар, аукциондар, таурлық биржалар және бағалық ұсыныстар бойынша мемлекеттік сатып алу процедураларын уақытылы өткізуін үнемі бақылауда ұстау.  

           Компьютерде Word, Excel, Internet бағдарламаларымен жұмыс істей білу.   

           Жалпы конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

           Білімі мен мамандығы бойынша талаптар:

           жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджемент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика, әлемдік экономика) білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджемент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика, әлемдік экономика) білімі барларға рұқсат етіледі.

           Қажетті құзыреттер бойынша талаптар:

           мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

           Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар: 

           Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді. 

           Жалпы конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

           1) нысанға сәйкес өтініш;

           2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

           3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

            «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

            «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

            Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

       

           


Профессиональные навыки
Личные качества
  • электронные таблицы;

Регион
Актюбинская область, Каргалинский район
Место работы
БАДАМША

Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме

Деятельность местных органов управления

Количество работников: 17


Обратитесь в карьерный центр
Возникли трудности?

Обратитесь к нам в службу техподдержки, так мы сможем решить вашу проблему.

Подходящие резюме
Регион соискателя