1) Ұйым қызметі барысында жинақталған құжаттардың жіктегішін жасайды және жетілдіреді;
2) құжаттарды қабылдайды, алғашқы өңдеуін жүргізеді, алдын-ала қарайды, тіркейді, құрылымдық бөлімшелерге жібереді, есепке алады, сақтайды, жан-жаққа жібереді;
3) ұйым басшысының уақытында кіріс құжаттарды қарауын ұйымдастырады, қол қойылуға берілетін құжаттардың ресімделуін бақылайды;
4) құжаттардың белгіленген мерзімде орындалуын бақылайды, ұйым басшысына құжаттардың орындалу қорытындысын баяндап отырады;
5) бақылау-анықтамалық және басқа картотекаларды, компьютерлік деректер базасын қалыптастырады және жүргізеді;
6) құжаттарды басу, көбейту және көшіру жұмыстарын ұйымдастырады;
7) ұйымның ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттарының бланкілерінің жобасын жасайды және келіседі;
8) іс қағаздарын жүргізу қағидаларын жасайды;
- MS Excel;
- MS Powerpoint;
- MS Word;
- знание текстовых процессоров;
- электронные таблицы;
- Казахский / высокий уровень
- Русский / продвинутый уровень