• Данная вакансия находится в архиве. Это означает, что ее действие было приостановлено пользователем, либо она уже не актуальна.
  • ID вакансии PR0b01d1e8eae572
Сохранить

  • Вакансия опубликована 12.02.2020

Главный специалист, Категория E-G-3

от 69 903 до 93 263 тенге
Степной ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы

Информация о вакансии
  • Тип занятости постоянная
  • График работы полный рабочий день
  • Условия труда нормальные
  • Стажировка Не предполагается
  • Опыт работы 1 год
  • Образование высшее

Рабочих мест
1

Обязанности

Азқамтылған азаматтарды  анықтап, АӘК, 18 жасқа дейінгі балалар жәрдемақыларын қабылдайды, азқамтылған отбасыларына тексеру актілерін жүргізіп, жалғызбасты қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінен қызмет көрсетуді ұйымдастырады. Жұмыссыздар мен жастарды жұмыс орындарына орналастыру, қоғамдық ақылы жұмысқа тартуды ұйымдастырады және аудандық халықты жұмыспен қамту орталығына  есеп береді. Кәмелетке толмаған жасөспірімдерді қамқорлыққа алу  бойынша өкімдер дайындау. Көп балалы аналарды “Алтын алқа”, “Күміс алқа” медальдарымен  марапаттауға ұсыну туралы құжаттарды дайындайды. Тоқсан сайын және ай сайын оралмандар туралы ақпарат беру. Негізгі қызмет бойынша  ережелер, нұсқаулар, нормативтік құжаттарды дайындайды және рәсімдеу. Ауылдық округі әкімінің қабылданған  шешімдерін, қаулыларын, өкімдерін рәсімдеу, жоғары тұрған органдардан түскен шешімдердің, актілердің орындалуы бойынша бақылау жағдайы туралы мәліметті  тоқсан сайын, қабылданған және күші жойылған құқықтық актілерінің саны туралы мәліметті  ай, тоқсан сайын есебін беру. Қоғамдық, оперативтік емес жұмысшыларды тағайындау бойынша өкімдердің жобасын дайындайды. Жер телімдерін хаттау, оларға жер телімдеріне құқығын беру бойынша жеке және заңды тұлғалардың арыздарын қарау, жер-шаруашылығын құру жоспарын зерттеу. Жеке меншігіне жер телімдерін беру бойынша құжаттарды рәсімдеу. Жеке және заңды түлғалардың өтініштерін ведомстволық автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне тіркейді, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу журналын жүргізеді, № 1-ОЛ нысанды статистикалық есепті құрады. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңының орындалуына бақылау жасайды. Сонымен қатар, әйелдер істері және отбасылық-демографиялық комиссия отырыстырын ұйымдастыру. Ауылдық әкімінің жоспарын құрады. Нотариалдық іс-әрекеттерді тіркеу және тоқсандық, жылдық есебін жүргізеді. Тұрғындарға мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына сәйкес қызмет көрсету. Мәжілістер, іс шаралар, комиссия отырыстарына қатысу. Жергілікті атқарушы органдардың құзырына жататын ақпараттар және басқа да мәліметтерді жоғарғы органдардан сұрау және алу. Тоқсан сайын және ай сайынғы есептерді қажетті органдарға ұсыну. Ауылдық округінің  жыл сайынғы әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы мониторингін дайындау.

       Қазақстан Республикасы Заңдарының шеңберінде ауылдық округ әкімімен берілген өзге де тапсырмаларды сапалы және уақытылы орындау.

        Компьютерде «Word», «Excel» «Internet» бағдарламаларында жұмыс жасай білу.


Личные качества
  • базовые знания интернета;
  • использование электронной почты;
  • стратегическое планирование;

Регион
Актюбинская область, Каргалинский район
Место работы
с.Степной

Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме

Деятельность местных органов управления

Количество работников: 17


Обратитесь в карьерный центр
Возникли трудности?

Обратитесь к нам в службу техподдержки, так мы сможем решить вашу проблему.

Подходящие резюме
Регион соискателя