Өнім (тауар) өндіру және неғұрлым үлкен сұранысты және өткізу нарығын табатын қызметтерді көрсету жөніндегі шараларды әзірлеуді жүзеге асырады. Өндірісті және қызмет көрсету саласын тепе-тең дамытуға жәрдем береді, тауар ассортиментінің, өндірістік-шаруашылық және кәсіпкерлік қызметтің даму бағыттарын таңдау және өзгерту жөнінде ұсыныстар дайындайды. Маркетингтік саясатты әзірлеуге, бағалар белгілеуге қатысады, тауардың қалыпты сатылуы және көрсетілетін қызметті кеңейту, сатып алушылардың (клиенттердің) тауарға және қызметке деген сұранысын қанағаттандыру үшін жағдайлар жасайды. Ұқсас тауарлар мен қызметтердің нарығын және оның даму үрдістерін зерделейді (сұраныс пен тұтынуды, олардың мотивациялары мен ауытқуларын, бәсекелестердің қызметін талдау). Сату көлемін болжайды және тауарлар мен қызметтерге тұтынушылық сұранысты қалыптастырады, неғұрлым тиімді өткізу нарығын, сондай-ақ тауарлардың (оны өндіру тәсілі, қызмет мерзімі, пайдалану ережелері, орауды) немесе көрсетілетін қызметтің сапалық сипаттарына қойылатын талаптарды анықтайды. Тауар өткізуге әсер ететін және көрсетілетін қызметті табысты жүзеге асыру үшін маңызы бар факторларды, сұраныстардың типтерін (тұрақты, ажиотаждық, қысқа мерзімді және басқа), оның көтерілуі және төмендеу себептерін, тұрғындардың сатып алушылық қабілетінің дифференцациялауды зерттейді. Нарықтарға жүргізілетін зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз етуді жетілдіреді. Сұранысты қалыптастыру және өткізуді ынталандыру жөніндегі бағдарламаларды, қолда бар ресурстарға сәйкес нарықты таңдау жөнінде ұсыныстар әзірлейді. Тауарлар мен қызметтердің сапасын арттыру және тұтынушылық қасиетін жақсарту жөнінде ұсыныстар дайындайды және ұсынымдар әзірлейді. Халықтың түрлі топтарының әлеуметтік-демографиялық ерекшеліктерін, олардың кірістерінің жай-күйін және динамикасын, дәстүрлері мен талғамдарын, бұл үшін шикізаттар, материалдарды, энергияны, кадрларды қоса алғанда ресурстардың барлық түрінің шығындарын ескере отырып жаңа өнімді және өткізу нарықтарын игеру перспективаларын айқындайды. Мемлекеттің салық, баға және кеден саясатындағы өзгерістерді, айналым көлемін, сатудан пайданы, бәсекелестікті, сату жылдамдығын, өткізуге әсер ететін факторларды ескере отырып, бәсекелестік ортаны талдайды. Өткізуге бақылау жүргізеді, жоспарланған деректерді өткізу (қызмет көрсету) көлемі, түсімі, уақыты және оларды тарату аумағы бойынша алынған нәтижелермен сәйкестендіруді жүргізеді, нарықтың конъюктурасының ауытқуын және өзгеруін анықтайды. Кәсіпкерлік қызмет тиімділігінің, пайдалар мен кірістердің өсуін, тауарлар мен қызметтің бәсеке қабілеттілігін арттыруды қамтамасыз етеді. Нарықтық экономиканың талаптарын ескере отырып, басқарушы кадрларды даярлауға, қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға қатысады.
- нарықтық талдау;
- жеке сұхбат;
- компаниялармен сұхбат;
- медиа-жоспарлау;
- телефон арқылы сұхбат;
- өнімдер мен тұжырымдамаларды сынау;
- көрме алаңының дизайны;
- билбордтар жасау;
- неон белгілерін өндіру;
- сату маркетингі;
- халықаралық маркетинг;
- тікелей маркетинг;
- клиенттерді сақтау жүйесі;
- телемаркетинг (кіріс);
- телемаркетинг (шығыс);
- инвесторлармен жұмыс жөніндегі департамент;
- өнімді басқару;
- қауымдастықты басқару (интернет);
- іздеу жүйесін оңтайландыру;
- электрондық коммерция маркетингі;
- веб-сайтты жылжыту;
- маркетинг тұжырымдамасы;
- маркетингтік стратегия;
- маркетингтік қызметтер;
- сату науқандарын ұйымдастыру;
- сату науқандарын жоспарлау;
- іс-шаралар өткізу;
- бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара әрекеттесу;
- қоғамдық пікір басшыларымен қарым-қатынас;
- қатысушыларды тарту;
- жарнаманы тікелей тарату;
- жарнама тарату;
- радиодағы жарнама;
- тұтыну тауарларын жарнамалау;
- сату жарнамасы;
- автокөліктерге орналастырылған жарнама;
- жарнамалық көрме;
- жарнамалық коммуникация;
- жарнамалық құралдарды жобалау;
- жарнама концепциясы;
- жарнамалық қызмет;
- жарнамалық брошюралар;
- жарнамалық каталогтар;
- жарнамалық плакаттар;
- теледидар жарнамасы;
- трафик (ішкі байланыстар);
- басқару өнері;
- келісімшарттар;
- on-line жарнама;
- баспа жарнамасы;
- жәрмеңкелер, көрмелер, конвенциялар мен конференциялар;
- Microsoft SQL Server;
- MySQL;
- PostgreSQL;
- аналитикалық ойлау;
- жады;
- жұмыс ортасын түсіну;
- ақпарат жинау;
- жүйелік тәсіл;
- заңдарды, нормативтік-құқықтық актілерді және нұсқаулықтарды сақтау тәртібі;
- оқуға деген қабілетілік;
- оқуға деген ұмтылыс;
- жаңа тілдерді меңгеру қабілеті;
- санау қабілеті;
- оқу және жазу қабілеті;
- хат;
- тапқырлық (жасампаздық);
- кәсіби әдістерді қолдану;
- байқау;
- проблемаларды анықтау;
- сенімділік;
- тәуелсіздік;
- өзіндік ерекшелігі;
- өзімшілдік емес;
- жаупкершілік;
- биіктіктен қорықпау;
- клострофобияның болмауы;
- пайдалы;
- қауіпсіздікті түсіну;
- психологиялық тұрақтылық;
- ұқыптылық;
- іс-сапарларға дайындық;
- артық жұмысқа дайындық;
- командамен жұмыс істеу артықшылығы;
- ашық аудандарда жұмыс істеу артықшылығы;
- адамдармен жұмыс істеудің артықшылығы;
- өз бетінше жұмыс істеудің артықшылығы;
- тапқырлық;
- ынтымақтастыққа қабілеттілік;
- жауапты болу қабілеті;
- құпияларды сақтау қабілеті;
- назар аудару;
- ұжымда жұмыс істей білу;
- өзгерістерге және белгісіздікке жақсы төзе білу;
- бағдарды сезіну;
- ағымдағы істерге деген қызығушылық;
- шыдамдылық (адамгершілік);
- гигиена;
- түнде және демалыс күндері жұмыс істеуге дайын болу;
- анық және анық айтылу;
- тәуекелді қабылдау;
- табандылық /шешімділік/;
- өзін-өзі ұйымдастыру қабілеті;
- стратегиялық жоспарлау;
- басқару әдістері;
- жедел жоспарлау;