- Мектептің бары
- Даму мүмкіндіктері шектеулі жеткіншектер мен балалардың оқу- түзету жұмыстарын жүргізеді. Оқушыларды тексереді, құрылымы мен кемістігінің қаншалықты дәрежеде екенін анықтайды, балалардың психофизиологиялық жағдайына байланысты топтарға бөледі, балалардың дамуындағы ауытқуы бойынша, қызметіндегі өзгеру шамаларын қалпына келтіру үшін жекелей және топтық жұмыстар жүргізеді.
- Балалардың жеке мәдениетін, олардың әлеуметтенуін, оқу бағдарламасын ұғынуын қалыптастырады. Оқытудың әртүрлі формасын, әдісін, түрін және оқу құралдарын қолданады. Балалардың ауытқуы бойынша оқыту мен тәрбие жұмыстарын жоғарығы деңгейде жүргізеді. Өзінің біліктілігін жүйелі түрде арттырады. Әдістемелік бірлестік және басқа да жұмыстарға қатысады. Балаларға көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдану жайында ата-аналармен байланыста болады, кеңестер береді.
- Дамуға бағдарлау;