1. Бөлім басшысына қол қоюға ұсынылатын құжаттардың дайындалуының, дұрыс құрастырылуының, келісілуінің, бекітілуінің сапасын қадағалайды.
2. Келушілерді қабылдайды және журналға тіркейді.
3. Бөлімнің кіріс және шығыс хаттарын, құжаттарын журналға тіркейді, бөлім қызметкерлеріне таратады.
4. Бөлім құжаттарын көшіру, көбейту жұмыстарының орындалуын қамтамасыз етеді.
5. Телефон арқылы хабарламаларға жауапты, телефонхаттарды сапалы қабылдау және сапалы жіберуді қамтамасыз етеді.
6. Түркістан қаласы әкімдігінің экономика және қаржы бөлім хатшысы бөлім басшысынан және бөлім басшысының орынбасарлары және сектор меңгерушілерінен жұмыс бабында тапсырма, бұйрықтар алады және оларға бағынады.
7.Түркістан қаласы әкімдігінің экономика және қаржы бөлім хатшысы – өз жұмысында Қазақстан Республикасы заңдылықтарын, іс әрекетті реттейтін нормативті құқықтық актілерді, мемлекеттік органның бұйрықтарын, ішкі еңбек тәртібі ережелерін және осы қызметтік нұсқауды басшылыққа алады.
- кеңсе және кеңсе жабдықтарын басқару;
- тапсырыс өңдеу;
- пошта өңдеу;
- кеңсе жұмысын ұйымдастыру;
- кеңсе байланыстары;
- телефон арқылы сөйлесті;
- файлдарды, құжаттарды және жазбаларды басқару;
- кездесулерді дайындау;
- тапсырыстарды қабылдау;
- қабылдау (кеңсе);
- келушілерді қабылдау;
- операцияларды / тапсырмалар орындау;
- ақпарат;
- мерзімдердің сақталуын бақылау;
- Интернеттің негізгі білімі;
- электрондық поштаны пайдалану;